Du har nå logget ut på grunn av inaktivitet. Logge inn igjen for å fortsette å handle!
Du har allerede angitt at du vil bruke en kontrakt eller andre fremmende koden på kjøpet.
Du kan ikke kombinere flere salgsfremmende koder eller kontraktsmessige rabatter.
Rabatt med fremme koden:
Rabatt med avtaler eller eksisterende kode:
Velg ett av alternativene
Fremmende koden du inngikk er ikke gyldig.
En grunn kan være at kampanjeperioden er utløpt, eller det finnes ingen bilder til din handlekurv i denne kampanjen.
Kontakt oss for mer informasjon på + 46 (0)8-644 83 30!
Komposisjon og lyssetting er viktig, men har du tenkt over hva fargene i bildene dine sier om deg og budskapet ditt? Farger på bildene er sterke bærere av stemninger, og de kan derfor forsterke budskapet i kommunikasjonen din.
Sammen med semiotikeren Karin Sandelin fra Kantar Sifo har vi undersøkt hvilke forskjellige signaler og stemninger de ulike fargene i bilder formidler. Lenger nede på siden kan du se en
kortfilm og laste ned en utdypende
artikkel om emnet. Har du det travelt og vil klikke deg inn på bildene med en gang? Du får selvfølgelig snarveier til de forskjellige bildeseriene. Les videre og bli en bedre bildekommunikator med oss!
Farger i bilder på ett minutt, se filmen (på svensk):
Ikke glem å laste ned en artikkel
Vil du ha mer informasjon om hva disse fem fargene signaliserer, og få hjelp til å huske det vi tar opp i filmen? Last ned artikkelen (det er på svensk) og ta en utskrift av den, så har du noe godt å lese til helgen! Artikkelen kan også være noe å gi bort til kollegaer som trenger litt inspirasjon.