Du har nå logget ut på grunn av inaktivitet. Logge inn igjen for å fortsette å handle!
Du har allerede angitt at du vil bruke en kontrakt eller andre fremmende koden på kjøpet.
Du kan ikke kombinere flere salgsfremmende koder eller kontraktsmessige rabatter.
Rabatt med fremme koden:
Rabatt med avtaler eller eksisterende kode:
Velg ett av alternativene
Fremmende koden du inngikk er ikke gyldig.
En grunn kan være at kampanjeperioden er utløpt, eller det finnes ingen bilder til din handlekurv i denne kampanjen.
Kontakt oss for mer informasjon på + 46 (0)8-644 83 30!
Alle bilder bærer et lys, og avhengig av hvordan lyset brukes, kan motivet og følelsen i bildene få forskjellig karakter. Denne karakteren kan du bruke til å forsterket budskapet og varemerkets visuelle identitet. Sammen med semiotikeren Karin Sandelin fra Kantar Sifo har vi undersøkt hvilke forskjellige budskap du kan kommunisere med forskjellige lyssettinger i bilder. Som vanlig får du en
film (på svensk), en utdypende
artikkel (på svensk) og
utvalg av bilder som passer til tipsene vi gir.
Klikk deg inn og bli en bedre bildekommunikator med oss!
Det kalde lyset
Det kalde lyset utendørs gir en følelse av det "nordisk kalde" og autentiske, mens det kalde lyset utendørs – uten åpenbar sollyskilde, skaper et mer klinisk preg, jf. det svenske uttrykket "stockholmshvitt".
Det varme lyset gjør hele motivet varmt og innbydende. Varme forbindes ofte med positive følelser, og kulturelt bygger vi et felles bildespråk rundt varme farger og varmt lys som noe innbydende og vennlig.
Med punktbelysning kan vi effektivt signalisere at motivet er noe ekstraordinært og opphøyd.
I en lyssettning med kontraster mellom lys og skygge får du et mer dramatisk uttrykk i bildene, langt fra autentisk forankring – uansett om motivet er hverdagslig eller uvanlig.