close

Lær deg mer om bildekommunikasjon!


Whitepaper: Slik kommuniserer du med farger i bilder

 

En e-artikkel om farger i bilder ligger og venter på deg

At bilder spiller en avgjørende rolle i dagens kommunikasjon er de fleste enige om. Bildene du benytter sier noe om hvem du er og de viser hva du tilbyr. I tillegg signaliserer dine valg av bilder verdier og betydninger som du kanskje ikke er bevisst på. Så hvordan vite at bildene dine kommuniserer det du vil at de skal?

Med semiotikk bygger du en sterkere merkevare

Ved hjelp av semiotikk – læren om symboler og tolkning av disse, kan du bygge en sterkere merkevare. Alt koker ned til hvordan kommunikasjon kan gjøres mer strategisk tydelig og treffsikker. Vi lager våre e-artikler i samarbeid med den kunnskapsrike semiotikeren Karin Sandelin. Hun arbeider med semiotiske analyser og anbefalinger til kunder innen flere bransjer, alt fra finans- og tv-bransjen til regjering og den svenske riksdagen.

Last ned ditt eget eksemplar som pdf her (det er på svensk):